Facebook byl zneužit pro podporu Jiřího Paroubka

5 Led

Na stále oblíbenější komunitní síti Facebook mají její uživatelé možnost stávat se fanoušky nejrůznějších stránek a skupin. Dnes se dá říct, že od zájmových skupin, malé kavárny až po největší firmy, města, politické strany a další, má každá na této komunitní síti svoji prezentaci.

Před nedávnem zde vznikla také stránka, která slibovala výhru oblíbeného mobilního telefonu iPhone pro deset jejich členů a to každý týden. Stránka si žila svůj život a počet jejich fanoušků rostl, kdo by také neměl zájem stát se šťastným majitelem tohoto pokrokového telefonu. V okamžiku, kdy ale dosáhla počtu více než 78 000 fanoušků, byla skupina přejmenována na Mladí lidé volí Jiřího Paroubka a o iPhone se v této skupině z rázu vůbec nehovoří. Naopak, její obsah tvoří tento text:

Pokud máte rádi Jiřího Paroubka přidejte se do této skupiny. Volíme Jiřího Paroubka aby se vlády neujali modré straky a nerozkradly celou naši republiky. Volíme Jiřího Paroubka aby se Topolánek už konečně zmizel z české politiky. Mladí lidé podporují Jiřího Paroubka!

Pro úplnost přikládám, že původní text skupiny byl:

Každý týden v pondělí probíhá losování a 10 náhodně vybraných členů této skupiny vyhrává iPhone 3G 8 GB! Akce začíná ke dni kdy počet členů této skupiny dosáhne 99999 a trvá do vyčerpání zásob. Výherci budou kontaktování buď pomocí emailu nebo pomocí soukromé zprávy. Tato akce nemí akcí společnost Apple a tato společnost za tuto akci nenese žádnou odpovědnost.

Omouvám se za chyby v uvedených citacích, ovšem k datu publikování tohoto příspěvku byly takto doslovně uvedeny na stánce Mladí lidé volí Jiřího Paroubka.

Pokud jste podvedenými fanoušky této skupiny také, stačí, když v levém spodním rohu stránky Mladí lidé volí Jiřího Paroubka kliknete na text Už nechci být fanouškem a tímto se z ní odeberete.

Více informací k celému problému naleznete například v článku Tisíce lidí lákali na výhru, pak z nich na Facebooku udělali fanoušky Paroubka ze 3. ledna 2010.


Tagy

, , , ,


Podobné příspěvky

Žádné komentáře

Reagovat

Musíte být přihlášen pro vložení komentáře.